Monday, February 18, 2013

why me???

i just dont know...BUT why me??? cant i be happy just like others??
-aku pown nak ada kekasih dan bahagia... tapi kenapa kau tinggal aku??? aku masih tisak boleh lupakan kau!!!! aku BODOH kerana masih sayangkan kau pada hal aku tak tahu pown yang kau masih ingat aku atau tak... HOW STUPID I AM!!!!!


♪ ♩♫just like this node~u r the node of my song♪ ♩♫

☠ ☡ ☢DANGER!!! awak terlalu bahaya untuk saya  lupakan!!! tapi risikonya saya akan sedih selamanya... FOREVER coz i cant lost u from my mind & HEART ☠ ☡ ☢

2 comments:

  1. Akan ade someone much better than him will be with you . Just kena sabar . Allah maha adil :)

    ReplyDelete
  2. yeah.. mesti ada yang lebih baik daripada dia..mungkin yang boleh terima kita.. thanks untuk kata-kata tu..

    ReplyDelete