Wednesday, February 13, 2013

AW@K

awak,
mugkin kita tidak ditakdirkan bersama...
jadi saya putuskan agar saya lupakan awak...
walaupun melupakan awak adalah SUKAR...

awak,
tangisan ini sebagai tanda betapa awak pentimx...
pentimx di hati dan dalam kehidupan saya lalui selamanya....
dalam hati  ini hanya awak yang menjadi raja yang berkuasa...

awak,
kini saya da semakin jauh dari awak...
saya berharap yang awak akn hidup dengan baik....
saya bahagia bila awak bahagia walau TANPA saya...

  • awak,coretan ini khusus untuk awak~betol amin cakap yg tanpa cinta kita boley lemah dan tidak bermaya
  • saya ingat yang saya da terlalu kuat untuk teruskan hidup saya tanpa awak disisi saya lagi~rupanya saya REBAH saat merindui awak sayang

  •  ☆cux,by terlalu rindukan cux~bila cux nax paham by ciinta cux erat-II★

0 comments:

Post a Comment