Saturday, February 23, 2013

DEJAVU


kenapa aku suka lagu ney??? sebab lirik lagu ny memang touching giler dan kena dengan jiwa aku yang sedang kecewa oleh CINTA... aku akui yang aku hanya ingin dia dalam hidup aku... aku ingin dia selalu temani aku... tapi semoa ni bagai mimpi... aku tersedar dan ternyata aku TIDAK ditemani dia... aku kecewa tapi dia tidak pernah tahu.. reasons aku create blog ni pown coz nak luahkan segala masalah aku yangg aku pendam...

aku terlalu rindukan dia...apa yang aku nak buat jika tiap kali ingat dia,aku hanya akan menangis dan nangis jew..untuk lupakan dia begitu SUKAR...untuk cari pengganti dia pulak-aku tak mampu!!! Apa yang aku mampu lakukan adalah MEMBENCI

 
 
 
 
 
 



aku berharap yang lepas nih,aku da tak perlu pikir apa-apa lagi pasal cinta coz bagi aku CINTA hanya buat aku lebih kecewa mengenali kaum ADAM.... aku tak bermaksod yang semua adam tak boley percaya tapi aku kini dalam keadaan yang teramat sukar untuk percayai kaum adam... 

2 comments:

  1. ok jangan percaya sbb kekadang sendiri itu lebih baik kan :p

    ReplyDelete
  2. thanks harith coz bagi kata-II semangat... :D

    ReplyDelete