Sunday, December 31, 2017

SETIA

Assalamualaikum dan hi readers kesayangan Sya,
Sya ada nak luahkan pendapat Sya tentang setia, so mohon semua baca entry Sya okayπŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰


Sape cakap yang SETIA ITU MEMBAHAGIAKAN?

Bagi Sya,setia itu mampu mendatangkan kebahagiaan dan jugak kedukaan. 

Kes 1: Yelah, kalau pasangan yang kau setia harapkan itu baik, setia macam kau, tidak ape. Ini kalau kau setia tapi pasangan kau perangai macam harey????? Agak-agak bahagia atau duka di situ??

Kes 2: kau setia pada bad timing. Which is bila kau dah break up, but still you waiting for him.. Like a fool, you just want him back in your life... Ha Ha Ha. Kes yang ni sebab tak boleh move on jaa sebenarnya. Tapi, orang yang susah move on ni SETIA. 

tapi kekadang, kita jangan jadi terlalu taksub atau obses dengan cinta yang lama. Sya tak cakap yang menanti dan berharap itu satu kesalahan, tetapi kita kena ingat yang tak semua yang kita nak akan kita dapatπŸ™‚πŸ™‚πŸ™‚. Kalau dulu, Sya jatoh cinta pada senior sekolah Sya, ambik masa 7tahun nk hilangkan rasa tu. Alhamdulillah, rasa itu makin hilang. Tapi Sya tak tahu apa rancangan Allah, andai Sya di pertemukan kembali dengan senior Sya, maybe or i might be fallen in love with him again. Bagi Sya, Allah hilangkan matahari seketika dengan hadirnya hujan, dan Allah hadiahkan kita pelangi yang cantik untuk kita amati sebelum ia hilang. Sesuatu yang indah sukar untuk ditemui, dan senang untuk kehilangannya. So, pikir-pikir yer. πŸ€—πŸ€—πŸ€—πŸ€—πŸ€—

0 comments:

Post a Comment